Dream Team: Måste nog framhäva Gahns start på säsongen också, sedan kan jag inte hålla med dig om Styf som enligt mig är lagets genomgående bästa back såhär långt tillsammans med utropstecknet Strålman.
Övrigt har jag svårt att se att Asplund växte ut till en matchvinnare då han faktiskt inte vunnit en enda match som han stått =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Övrigt har jag svårt att se att Asplund växte ut till en matchvinnare då han faktiskt inte vunnit en enda match som han stått =)