Bragd-Birger: Södertälje har Taavola i båset så vad kan man förvänta sig? Det är den ishockey SSK vill stå för. Följer med stor nyfikenhet diskussionen på Södertäljes forum där varenda jävel har velat sparkat tränare och styrelse i flera år... Idag lade jag märke till att det spelades 80-talsmusik i högtalarna. Anar jag en viss längtan tillbaka till 1985?
För övrigt var dagens hemmaklack precis lika tystlåten som vanligt. De har fått en ny plats inför detta år, diagonalt över rinken från det tidigare läget av hemmastå. Enda gången de luftade struparna var efter första perioden då de visslade ut sitt utspelade lag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För övrigt var dagens hemmaklack precis lika tystlåten som vanligt. De har fått en ny plats inför detta år, diagonalt över rinken från det tidigare läget av hemmastå. Enda gången de luftade struparna var efter första perioden då de visslade ut sitt utspelade lag.