Vilka perfekta segrar de senaste matcherna. Lite 2002-2003 över det hela, med få insläppta mål. Jag tror nog att Lill-Kenta är bekvämare med ett lag utan stjärnor än som förra året ett "världslag".
Kastar in en liten brasklapp just som vi nu börjar känna lite positivare vibbar i gästboken. Sedan Timrå gck up i ES, hur många spelare har gått från juinorlaget och in i Elitserien? Jag vet att många andra lag inte heller producerar många egna produkter men ändå det måste vara ganska få som slussats in från TIKs juniorled senaste 5-6 åren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kastar in en liten brasklapp just som vi nu börjar känna lite positivare vibbar i gästboken. Sedan Timrå gck up i ES, hur många spelare har gått från juinorlaget och in i Elitserien? Jag vet att många andra lag inte heller producerar många egna produkter men ändå det måste vara ganska få som slussats in från TIKs juniorled senaste 5-6 åren.