Pappin27: Mig veterligen är det ett hett debattämne på SSK's forum. Sist jag var i Scaniarinken var hemmaklacken placerad vid dagens sektion C. Idag när jag entrade Scaniarinken stod den tystlåtna skaran Södertäljefans på sektion L beläget diagonalt över rinken. Bortastå är kvar på samma ställe men betydligt mindre än tidigare.
Gissar att SSK inte räknar med slutspel eftersom det inte finns plats för ens en busslast bortasupportrar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gissar att SSK inte räknar med slutspel eftersom det inte finns plats för ens en busslast bortasupportrar.