Knylan: Åsikter är OK! men åsikter som handlar om vem som har rätt att spela eller inte efter några ynka veckor av elitserien...Hallå! Krykov pch Oksa är två bra exempel! "Das Boot som man säger."
das Boot, som man säger, vafan har det med saken att göra?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Krykov pch Oksa är två bra exempel!
"Das Boot som man säger."
das Boot, som man säger, vafan har det med saken att göra?