Knylan: Nåja. Än är du inte överbevisad min gode vän. Det är långt kvar. Luleå var mycket tempofattiga och uddlösa framåt. Oksa sattes inte på några större prov direkt, men visade fin speluppfattning. Luleås främsta lägen hamnade utanför mål och i ribban. Men mycket roligt att han fick hålla nollan! Det gör att han kommer växa mer och mer med uppgiften och stabiliteten höjs.
Kryckan har inte direkt åldern inne. Han gör det bra därute på isen. Det måste vi konstatera. Ikväll var det lite njae.
Grymt strong insats. Tack för vår underbara moral!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Luleå var mycket tempofattiga och uddlösa framåt. Oksa sattes inte på några större prov direkt, men visade fin speluppfattning. Luleås främsta lägen hamnade utanför mål och i ribban. Men mycket roligt att han fick hålla nollan! Det gör att han kommer växa mer och mer med uppgiften och stabiliteten höjs.
Kryckan har inte direkt åldern inne. Han gör det bra därute på isen. Det måste vi konstatera. Ikväll var det lite njae.
Grymt strong insats. Tack för vår underbara moral!
Femstjärniga ikväll var Manderville och Robban.