Knylan: Men det blir juh bra med det förslag de gav i AB. Minska rinkens bredd med 4 meter så kan vi bredda gångarna... =) Dock bara med 2 meter men vad gör väl det...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte