Men i dag var det inte spel på högsta nivån. Tråkigt. Vi vann ju inte heller, oavgjort. Tråkigt.
Sloan ser ut att vara ett bra förvärv. Trampar på och delar ut. Roligt. Kalle Koskinen pangade in ett mål och spelade faktiskt bra. Roligt.
En skitmatch helt enkelt. Skönt att det blev delad poäng. Misstänkte ett tag att Timrå inte skulle göra mål den här kvällen om så målet stod öppet. Äh, mot nya poäng på lördag!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sloan ser ut att vara ett bra förvärv. Trampar på och delar ut. Roligt. Kalle Koskinen pangade in ett mål och spelade faktiskt bra. Roligt.
En skitmatch helt enkelt. Skönt att det blev delad poäng. Misstänkte ett tag att Timrå inte skulle göra mål den här kvällen om så målet stod öppet. Äh, mot nya poäng på lördag!
Kämpa Timrå!