Redax 2: Då har vi täckt upp ett par vinklar då. Det löser väl sig på sikt. Jag passar även på att byta till den fantastiska matchtråd som lingan knåpade ihop imorse.
Willy: Samlat ihop några sköna "partyplattor" tills imorrn då? There's gonna be a riot in tågvagn 3 el. nåt sånt imorrn! ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Willy: Samlat ihop några sköna "partyplattor" tills imorrn då? There's gonna be a riot in tågvagn 3 el. nåt sånt imorrn! ;)