Olle: Nu är det ju som så att Blake Sloan inte värvades hit för att göra poäng. Han har aldrig gjort mycket poäng och kommer aldrig göra det heller. Varför han värvades till klubben får du fråga Nubben och Kenta om.
Sloan ska vara jobbig att möta, en riktig grovjobbare som aldrig ger sig. Tyvärr har han inte visat det än.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sloan ska vara jobbig att möta, en riktig grovjobbare som aldrig ger sig. Tyvärr har han inte visat det än.