Olle: fan va skönt att se all denna kritik, synd att inte tränare å sportchefer läser detta. för just nu, just nu!! håller vi på att tappa de andra elitlaget i medelpad HAHAHA sloan, va fan har han gjort! modospelarna, helt värdelösa, magnus nilsson till luleå igen tack. målvakterna! ett skämt. ser inte lovande ut! va fan gör man, pallar inte psykiskt att förberedamig för kvalserien, då måste jag lämna landet ju! otroligt, djurgården som har ett oerfaret gäng, med en oprövad målvakt m.m. dom börjar tydligen vinna nu. men timrå har ingenting som pekar åt det hållet. VA I H....VETE!!! ÄR FEEEEEEEEEEEEEEEELET!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
fan va skönt att se all denna kritik, synd att inte tränare å sportchefer läser detta.
för just nu, just nu!!
håller vi på att tappa de andra elitlaget i medelpad HAHAHA
sloan, va fan har han gjort!
modospelarna, helt värdelösa, magnus nilsson till luleå igen tack. målvakterna! ett skämt.
ser inte lovande ut!
va fan gör man, pallar inte psykiskt att förberedamig för kvalserien, då måste jag lämna landet ju!
otroligt, djurgården som har ett oerfaret gäng, med en oprövad målvakt m.m.
dom börjar tydligen vinna nu.
men timrå har ingenting som pekar åt det hållet.
VA I H....VETE!!! ÄR FEEEEEEEEEEEEEEEELET!!!