1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 61806

Sv: Fet väntan på en fräck kvalserie...
Smokey:

Fan, göru´t med högern!? Trots att jag är högerhänt i vanliga fall så... Men det är väl som jag länge har misstänkt, lärarjäveln tvingade mig att använda högern (i skrivsammanhang)!

Synd att du missade gårdagens match! En av de absolut säkraste TIK-segrar man sett på mannaminne... Ibland är det skönt att bara luta sig bakåt och njuta av en utklassning!

Off the record:

Kan du rekommendera Västerås som bostadsort!? Söker en del jobb söderut och lurar en aning på U-länsstaden...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.