1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 61917

Radiot
Nu är vi igång igen med manliga ritualer om hur duktiga eller stora vi är. Referensramen i detta fall är antal besökta matcher.

Att gå på match är klart överskattat. Det är dyrt obekvämt och folk har dålig andedräkt. Sen finns det idioter som viftar med flaggor så man inte ser matchen för att inte tala om STORFLAGGA !

Folk skriker också så man missar vilka det var som gjorde assist.

Nä tacka vet jag radio. Där kan man få njuta av ordekvilibrister som Christer Jonasson. Gapskrattet ligger alltid nära när han kommer med sina sponta lustigheter.

Dessutom kan man laga mat samtidigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.