1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623890

Sv: Vidtag nödvändiga åtgärder!
FM:
In med Juniorer? Visst är det viktigt med Juniorer... men dom som är aktuella har lite och ingen Eliserie rutin alls. Är det verkligen det Timrå behöver nu? Några Juniorer på planen som gör enkla misstag pga nervositet och orutin? Juniorer ska matchas in försiktigt under en hel säsong och inte bara slängas in som några frälsare som många verkar tro här.
Tycker det gnälls för mycket, har Timrå folket blivit medgångssupportrar på äldre dar? Ha till tilltro på våra spelare vi har idag så kan det gå vä'gen fortfarande för laget vi har idag är för bra för att åka ur!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...