1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 63254

Sv: TIK-souvenirer...
Undrar bara om det är någon som läst sundsvallarn i dag jag det är det säkert men var det nån som såg dom där små ja vad kan man kalla dom ja vi kallar dom fyverkeripjäser,som publiken höll i händerna...såna kan juh inte vara förbjudna och kan väl ändå inte räknas till pyrroteknik!!!De sk fyrverkeripjäserna kan juh inte vara varken dyra eller svåra att få tag på och det blir juh verkligen en stämmningshöjare med sådat tifo eller liknande...kan bli riktigt maffigt om man delar ut väldigt många pjäser....jo hur många är det som är delaktiga i tifo gruppen nu?jag hade gärna dragit mittt strå till stacken men jag är bortrest under halva kvalserien...(tyvärr)...tror timrå klarar sig kvar med mycket hjälp av en helt galen publik!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.