Vi är Timrå och vi ger aldrig upp............................
Snart dax att börja kämpa sig igenom snömodd och becksvart mörker för att komma fram till ljuset.............när jag drar hemåt igen vill jag känna mig som en liten lätt gasell.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snart dax att börja kämpa sig igenom snömodd och becksvart mörker för att komma fram till ljuset.............när jag drar hemåt igen vill jag känna mig som en liten lätt gasell.