Timråit H-sand: Vetefan om det är så smart att dundra på med juniorer mot ett lag som Mora... Misstänker att ledningen ändå trodde att det fanns en liten chans att slå Mora trots alla skador mm.
Bättre kanske att stoppa in juniorer om man får skador mot topplag i elitserien. Då har man inget att förlora på ett annat vis... Vinner man, eller lirar bra, mot förmodan, så har man skapat grunden för något riktigt stort hos en junior. Men det är bara vad jag tror.
Men nu ser det riktigt jävla tungt ut... Så något bör väl göras. Man får väl trösta sig med sprit och limpa. Faaaaaaaaaaan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bättre kanske att stoppa in juniorer om man får skador mot topplag i elitserien. Då har man inget att förlora på ett annat vis... Vinner man, eller lirar bra, mot förmodan, så har man skapat grunden för något riktigt stort hos en junior. Men det är bara vad jag tror.
Men nu ser det riktigt jävla tungt ut... Så något bör väl göras. Man får väl trösta sig med sprit och limpa. Faaaaaaaaaaan!