Dags att släng in en mastodontfilm och drömma sig bort en stund så man inte sitter och refreshar hemsidan som BB. Sedan kan man kika in när fönstret stängt istället.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hehe, stort av dig Poffa ;)
Dags att släng in en mastodontfilm och drömma sig bort en stund så man inte sitter och refreshar hemsidan som BB. Sedan kan man kika in när fönstret stängt istället.