1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 640782

Sv: Kenta: Våga satsa på våra juniorer
El Maco: Tror också att spel i S-vall kan vara UTVECKLANDE för Jonas L.
säg att han skulle fortsätta producera där..då växer självförtroendet av
att klara av det något högre spel o passningstempot och han kan tas hem till Tik vid skador o dyl. nu bättre skickad för elitspel än innan!

Oscar J. skulle helt klart varit ordinarie om han varit 86a som modos juniorer men vem vet kanske en 88:a klarar sig också han har trots allt bäst fysik bland våra juniorer..O kunde Sidney Crosby slå igenom lika
ung el. yngre så.. vem vet! Dessutom assistpoäng i j-landslaget både för Oscar J. o Moe höjer nog självförtroendet ytterliggare..

Såg att Jens Nilsson storväxt kille i J20 född 87 fick beröm på nån hockeysajt..centralen el. magasinet..Nån som sett honom live kan han också vara nåt?? storlek som krykov..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.