Frasse: Själv hoppas jag att det bästa laget vinner. Huvudsaken att alla spelare får spela och dessutom tycka att det är roligt, och att deras tränare (kan inte deras namn *tihi* *S*) är snälla med dom.
Hejja BÅDE Timrå och Djurgården!
PS. Ni i klakken, sluta vara så dum med domaren. Tänk på hans barn och tänk på att han också kan bli ledsen. Tänk om en jättestor dommmare stod och skrek att ni var dummelidumma? Vad skulle ni säga då?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hejja BÅDE Timrå och Djurgården!
PS. Ni i klakken, sluta vara så dum med domaren. Tänk på hans barn och tänk på att han också kan bli ledsen. Tänk om en jättestor dommmare stod och skrek att ni var dummelidumma? Vad skulle ni säga då?