Hälge: Väntar bara på att dom första "Svoboda_lover"-nicken ska dyka upp här nu. Jag själv känner väl att han bör visa lite mer, även om han visade upp några schyssta moves idag. Kändes lite svajigt där i slutet dock. Att det är en bra målvakt råder det dock inga tvivel om.
En totalt förändrad Wennerberg nu, speciellt i första perioden. Tidigare har han bara sett ledsen och vek ut. Riktigt kul att se. Håller han samma klass framöver så kan han nog kanske sluta mellan 7-10 kassar när grundserien är färdigspelad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En totalt förändrad Wennerberg nu, speciellt i första perioden. Tidigare har han bara sett ledsen och vek ut. Riktigt kul att se. Håller han samma klass framöver så kan han nog kanske sluta mellan 7-10 kassar när grundserien är färdigspelad.