Hälge: Måste nog vara bästa ramsan just nu. Ramsan borde kunna köras oftare... Gud vilken kanon ramsa. Skarin körde ju karaoke över hela bussen utanför globen och sjöng den ramsan, i was there 29/10!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hälge: Måste nog vara bästa ramsan just nu. Ramsan borde kunna köras oftare... Gud vilken kanon ramsa. Skarin körde ju karaoke över hela bussen utanför globen och sjöng den ramsan, i was there 29/10!