Skarin: Är som vanligt då det gäller Timrå att det ska vara jobbigt ända in i sista sekunden, man trodde det var helt lugnt vid 4-1 vid några minuter kvar av matchen. Som sagt: Det är inte lätt att vara Timråsupporter.
Känns skönt att lirarna som inte har varit speciellt bra har fått göra mål på slutet som typ: Sloan, Wennerberg och Nilsson. Nu kan det lossna för dom.
p.s När får vi höra dig sjunga ramsan/sången igen? d.s
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skarin: Är som vanligt då det gäller Timrå att det ska vara jobbigt ända in i sista sekunden, man trodde det var helt lugnt vid 4-1 vid några minuter kvar av matchen. Som sagt: Det är inte lätt att vara Timråsupporter.
Känns skönt att lirarna som inte har varit speciellt bra har fått göra mål på slutet som typ: Sloan, Wennerberg och Nilsson. Nu kan det lossna för dom.
p.s När får vi höra dig sjunga ramsan/sången igen? d.s