Skarin: Sanny på backen inte att förglömma tycker han jobbade kungligt bra ikväll åkte skridskor som aldrig förr! tror landslagsturneringen skruvat upp hans tempo..kul. Strålman saknas dock.. i backuppsättningen..det var virrigt på slutet o han är mycket bra på att lösa aviga o stressiga situationer. Skön seger dock!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ikväll åkte skridskor som aldrig förr! tror landslagsturneringen skruvat upp
hans tempo..kul.
Strålman saknas dock.. i backuppsättningen..det var virrigt på slutet o han är mycket bra på att lösa aviga o stressiga situationer.
Skön seger dock!