Detta kändes bra så här vid årets slut. 3 friska pinnar och vi kommer allt närmare slutspelsplats. Svoboda gör en riktigt bra match i målet idag. Men beröm godkänd. Han såg verkligen ut att trivas med publiktrycket också då han slängde sig på knä framför klacken efter sin segerdans. Faen vad kul det är när spelarna bjuder på sig själva ;-).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Faen vad kul det är när spelarna bjuder på sig själva ;-).