Bra match ikväll, gick på rus som de kan göra ibland. Men efter nästa match skriver nog RocknRolf2 här igen =/ Kan vi hålla den placering vi har nu efter 50 omgångar så är det inte totalt mörker.
Intressant att se Svoboda, killen vill verkligen bli en publikfavorit. Det känns positivt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressant att se Svoboda, killen vill verkligen bli en publikfavorit. Det känns positivt.