tjobba: Kanske inte. Troligtvis kommer det att ta ett tag, men då han väl funnit sin plats i laget så kommer han att bli en riktig fantommålis för motståndet. Men du måste ju i alla fall hålla med om att han är snabb i sidled ;-).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Troligtvis kommer det att ta ett tag, men då han väl funnit sin plats i laget så kommer han att bli en riktig fantommålis för motståndet.
Men du måste ju i alla fall hålla med om att han är snabb i sidled ;-).