JimmyH: Jag går och dränker mig i Hudson floden. Jävla förbannade täljeskit också.
Mer gnäll: Coma är skadad. Ikväll skulle jag se honom live för första gången sedan -95. Liten motgång jämfört med ett jävla scaniarinkfiasko men ändå en besvikelse.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mer gnäll: Coma är skadad. Ikväll skulle jag se honom live för första gången sedan -95. Liten motgång jämfört med ett jävla scaniarinkfiasko men ändå en besvikelse.