Svängde ju så att man fick snebena trots att man är halvflint!
Som sagt, såg länge ut att bli en trea, men till slut var man ju nöjd att vi reste oss från det knästående som faktiskt Herr Larsson (domaren) ordnade. I ärlighetens namn dömde han rätt mycket åt TIK i 35 minuter, men sedan...herre gud!!!!
Anldeningen till att jag trots allt inte är helt svart vit och moloken är två:
1. Vi visade lite takter och reste oss med en bra borta match 2. SSK är FAN INTE BRA!!! De tar nog inte in de här poängen på oss
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Svängde ju så att man fick snebena trots att man är halvflint!
Som sagt, såg länge ut att bli en trea, men till slut var man ju nöjd att vi reste oss från det knästående som faktiskt Herr Larsson (domaren) ordnade. I ärlighetens namn dömde han rätt mycket åt TIK i 35 minuter, men sedan...herre gud!!!!
Anldeningen till att jag trots allt inte är helt svart vit och moloken är två:
1. Vi visade lite takter och reste oss med en bra borta match
2. SSK är FAN INTE BRA!!! De tar nog inte in de här poängen på oss