1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 647816

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
lincoln:  Tack för en välbehövlig och upplysande rapport från matchen! Som det lät på webradion så var SSK på inga sätt värda någon poäng. Men som du säger - när man såg döden i vitögat i läget 2-3 gör ju att man sitter skapligt nöjd i nuläget med en pinne i bagaget trots allt. Det viktiga ikväll var att inte släppa SSK närmare - mission accomplished! Svoboda får ta på sig ett av målen, men i övrigt svarade han visst för en rad storartade parader. En habil instats trots allt där, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer