lincoln: håller med om att med 3 riktigt bra nya spelare kanske 2 forwards o en back (istället för CJJ o skadade kosk.) så skulle vi vara fullt gångbara i ett slutspel o inte chanslös mot någon. Men då krävs nog att åtminstonde en är i Pärssinenklass! Kan vi hitta några sådana sista veckan i jan. så kan allt hända även UPPÅT i tabellen!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
en back (istället för CJJ o skadade kosk.) så skulle vi vara fullt gångbara i
ett slutspel o inte chanslös mot någon.
Men då krävs nog att åtminstonde en är i Pärssinenklass!
Kan vi hitta några sådana sista veckan i jan. så kan allt hända även UPPÅT i tabellen!!