1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 647878

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2006-01-03
Suverän kämpainsats igår, bra fysiskt spel!! Med lite flyt kunde det varit tre poäng. Samtidgt var det otroligt viktigt att TIK inte förlorade matchen mot jagande SSK. Koskinen och Strålman saknas, det är lite tunnt på backsidan. Domarjäveln Persson var tyvärr vår svåraste moståndare igår. Jag brukar inte klaga på domaren, men det kändes som han försökte till varje pris slita poängen ifrån oss i tredje perioden.

Plus till Hallin, Magnus Nilsson, Warg och Regin.

3200 åskådare i Axa Sports Center imponerar inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer