FH - avdammad: Med de förutsättningar som gäller, d v s att TIK inte har någon vidare bred och stark trupp, tycker jag insatsen igår var god. Har sett betydligt sämre båda hemma och borta tidigare under säsongen.
Det är väl ingen som begär att det ska bli slustpel i år heller, inte jag i alla fall. Undviker man kvalserien kommer jag vara supernöjd och fira med champagne.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är väl ingen som begär att det ska bli slustpel i år heller, inte jag i alla fall. Undviker man kvalserien kommer jag vara supernöjd och fira med champagne.