Om jag säger att jag kommer att hedra arenan med ett besök i eftermiddag, känns det bättre då? För övrigt i sällskap av tre tikar...varav den ena är min egen!
"Får man ta hunden med sig i arenan...?" *gnolar lite*
Timrå en spelare som hinner hem, Modo fyra som inte hinner.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om jag säger att jag kommer att hedra arenan med ett besök i eftermiddag, känns det bättre då? För övrigt i sällskap av tre tikar...varav den ena är min egen!
"Får man ta hunden med sig i arenan...?" *gnolar lite*