De två perioder jag orkade se. Redan tidigt i första perioden anade man vartåt det lutade. Modo var stabila. Timrå var loja, Hallins straff var loj. Modo ville mer, kämpade mer. De båda lagens powerplay var som från två olika planeter... Många i Timrå var bleka, ytterst bleka. Tänker då bland annat på Gahn, Ström och Söderström. Blir någon av de kvar nästa säsong?
Vi måste nu skaffa 2-3 spelare i nästa transferfönster om vi vill undvika/klara oss kvar via Kvalserien.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De två perioder jag orkade se. Redan tidigt i första perioden anade man vartåt det lutade. Modo var stabila. Timrå var loja, Hallins straff var loj.
Modo ville mer, kämpade mer. De båda lagens powerplay var som från två olika planeter...
Många i Timrå var bleka, ytterst bleka. Tänker då bland annat på Gahn, Ström och Söderström. Blir någon av de kvar nästa säsong?
Vi måste nu skaffa 2-3 spelare i nästa transferfönster om vi vill undvika/klara oss kvar via Kvalserien.