Dream Team: Har precis kommit hem och måste få skriva av mej. Det går inte att vinna några matcher då man bara spelar en period. De två första perioderna var något av det mest bedrövliga man sett på länge. Jag vill också passa på att undra hur i helvete Kenta coachar laget egentligen. Den enda spelaren, med något undantag, som visade någon som helst vilja i det två första perioderna blev bänkad i sista - Blake Sloan. Samtidigt får vå lagkapten fullt förtroende i alla tre perioderna, trots att han idag såg ut som en sämre upplaga av Jörgen Eriksson och Jesper Jäger - varför bänkade han inte karln??? Dessutom spelar han Sanny i spel 5-3, det fanns väl 6 bättre offensiva backar ombytta! Peter Regin bästa Timråspelare idag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det går inte att vinna några matcher då man bara spelar en period. De två första perioderna var något av det mest bedrövliga man sett på länge.
Jag vill också passa på att undra hur i helvete Kenta coachar laget egentligen.
Den enda spelaren, med något undantag, som visade någon som helst vilja i det två första perioderna blev bänkad i sista - Blake Sloan.
Samtidigt får vå lagkapten fullt förtroende i alla tre perioderna, trots att han idag såg ut som en sämre upplaga av Jörgen Eriksson och Jesper Jäger - varför bänkade han inte karln???
Dessutom spelar han Sanny i spel 5-3, det fanns väl 6 bättre offensiva backar ombytta!
Peter Regin bästa Timråspelare idag...