1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 650821

Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
NuMo: Kommer du ihåg hur det var förra vintern? Kommer du ihåg när vi bada i havet?

--

Dream Team: Han missade framförallt en period av Peter Regin, den där Laken.

Vilken suverän spelare han blev helt plötsligt, höll Zäta-klass i 3:e, borde visserligen gjort minst två mål på alla chanser han skapade, på egen hand dessutom. Känns som han inte är fjärde center på måndag.

Men det var också som Laken sa KLASSKILLNAD, framförallt i den andra perioden.

MoDo helt rättvist men vi hade vänt matchen om de hade haft typ Zajkowski, Riksman, Salo etc etc i mål. Men den här ssäongen kan MoDo glädja sig åt att de har seriens bästa målvakt. Jag är ruskigt imponerad av Karol Krizan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer