Angående Sanny som PP back är det bara att hålla med er. Kenta, wafalls! : )
Till de som gick efter 2 perioder. Ni missade kanske lite av ett genombrott för Regin. Ström var riktigt bra (så du vet Laken;), Warg likaså. Någon nämnde att Sloan jobbade på bra när många andra inte gjorde det, håller med även där. Kenta, wafalls!
Försenad julklapp till Kenta blir en kurs i coachning.
Försenade julklappar till spelartruppen får bli lite klipulver i kalsongerna vid nedsläpp så de tvingas röra på benen redan när matchen börjar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Till de som gick efter 2 perioder. Ni missade kanske lite av ett genombrott för Regin. Ström var riktigt bra (så du vet Laken;), Warg likaså. Någon nämnde att Sloan jobbade på bra när många andra inte gjorde det, håller med även där. Kenta, wafalls!
Försenad julklapp till Kenta blir en kurs i coachning.
Försenade julklappar till spelartruppen får bli lite klipulver i kalsongerna vid nedsläpp så de tvingas röra på benen redan när matchen börjar.
Forza TIK, ge inte upp!!!