1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 650874

Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
Hallå

Skulle gärna se ett Tik som spelade i 3 perioder å inte vaknar till liv när tåget håller på att gå.
Ok Modo spelar djävligt bra i dom två första, checkar fast TIK i egen zon hela tiden. Ligger högt med sina forwards, önskar TIK skulle våga spela like rolig offenisv hockey som Modo gjorde i dag. Näe bort med feg defensiven å ånga på full fart frammåt :-) så kommer målen ( hoppas jag ;-)... ).

Regin gör en bra match, Sloan har svårt att anpassa sig, lång inkörningstid på honom, kommer att vara skitbra i februari. Mange smäller på och ser ut att vara på väg mot formtopp.

Bara att bita ihop å komma igen vi har ett bra lag o ett bra grund spel, jag tror på Kenta o Nubben. Tror inte på sparkade tränare när det inte går som man vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer