Nästa match hoppas jag att dom "vaknar" precis innan första perioden startar. Och inte vänta med det tills tredje..Ruskigt bra spel i sista perioden, och jag tror det hade sett ut så här även om vi hade haft en annan sportchef och en annan tränare. Eller kanske inte...;-)
Hoppas att det här var genombrottet för Regin. För Regin regerade idag. Wargen kan gärna få fortsätta med att styra in puckar och bli tvåmålsskytt.
Klart godkänt ändå trots två väldigt dåligt genomförda perioder.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas att det här var genombrottet för Regin. För Regin regerade idag.
Wargen kan gärna få fortsätta med att styra in puckar och bli tvåmålsskytt.
Klart godkänt ändå trots två väldigt dåligt genomförda perioder.