Kevin O Shea: När det gäller straffcoachning..blir det nån fler gång i år.. skulle jag vilja se en rightare som Strålman.. såg honom på video lägga in en helcool straff i allsvenska Skövde ifjol!! Dock lär vi inte få många straffar att prova på..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
skulle jag vilja se en rightare som Strålman.. såg honom på video lägga in en helcool straff i allsvenska Skövde ifjol!!
Dock lär vi inte få många straffar att prova på..