1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 651045

Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
Lite roligheter på presskonferensen. Det ges och tas, minsann:

"Harald Lückner var inte nöjd med varken domaren eller det svenska ishockeyförbundet efter matchen. Så här sa han på presskonferensen.
- Vi har förbundet emot oss då vi inte får hem fyra av våra spelare och en domare som är helröd. Jag har inte varit med om något liknande förut.
- Då har du inte varit med om mycket. Sa Kenta lite lätt hånande.

Så här sa Kenta om att Timrå och Brynäs fått hem sina spelare från JVM.
- Vi hörde att Modo hade fått hem sina spelare så då agerade vi.
Så här i efterhand kanske det inte hade allt för stor betydelse för Modo att de inte hade fått hem sina spelare, då de ändå vann matchen."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer