Dream Team: "Gävlebon ”Fanzin” skötte trumman för andra gången i E.On Arena. En klart godkänd insats." kan inte annat än instämma!"
Jag är typen som inte brukar gnälla men det var verkligen ett bedrövligt spel av Timrå i första och andra perioden. Att sedan komma tillbaka i tredje hade varit enormt, men pucken vill inte in mycket till grund av Modos suveräna målvakt Krizan. Måste i alla fall varit säsongens mest spännande slut i en match, eller har jag fel?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är typen som inte brukar gnälla men det var verkligen ett bedrövligt spel av Timrå i första och andra perioden. Att sedan komma tillbaka i tredje hade varit enormt, men pucken vill inte in mycket till grund av Modos suveräna målvakt Krizan. Måste i alla fall varit säsongens mest spännande slut i en match, eller har jag fel?