LingaN: Hallå, vilken match var du på !!?? Första perioden var den enda perioden i matchen som Timrå på ett bra sätt genomförde idag. Det var dom två senare som var dåliga. I övrigt var det bara en hel massa onödiga utvisningar och rent ut sagt uselt spel av vissa lirare. Ingen nämnd, ingen glömd.
Det vara bara ren tur att det inte blev 0 - 6 till lillebror idag :-(.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var dom två senare som var dåliga.
I övrigt var det bara en hel massa onödiga utvisningar och rent ut sagt uselt spel av vissa lirare. Ingen nämnd, ingen glömd.
Det vara bara ren tur att det inte blev 0 - 6 till lillebror idag :-(.