1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 657944

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-01-17
Nu har Charles tagit till gnällspikstaktiken igen. Visst, jag såg inte tacklingen.. och den var säkert inte vacker heller. Sen är jag också besviken över hur lite Manderville har presterat framåt hittills.

Men att Challe och DIF skulle gnälla över en ful tackling var inte så värst oväntat. En gång stockholmare alltid stockholmare.
Dom är ju som bekant inte vana vid den norrländska klassikern där man inte lirar med silkesvantar och vattenkammat skägg...
Den så kallade "skogshuggarhockeyn" *Smile*.



"The fight is on" Nu tar vi SSK i kväll... Vi ska till slutspel !!!.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...