Bara att önska Crippe lycka till i FBK. Han har stagnerat i TIK. Bra o moget beslut för honom att ta, han hade bara blivit sämre o sämre om han stannat, för att till slut bildat första line med Sjöberg i Kovland.
Lycka till Crippe o tack för dom här åren. Välkommen tillbaka när gräset blivit grönare här hemma.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lycka till Crippe o tack för dom här åren. Välkommen tillbaka när gräset blivit grönare här hemma.