Läste att Timrå IK för kritik i tidningarna för att vår "trotjänare" inte fått en ordentlig avtackning. Själv tycker jag faktiskt att Crippe själv kan ta åt sig lite av våran kritik också. Han går ut i radio och får frågan vad han kommer att sakna... Lagkamraterna säger han... endast. Inte ett ljud om publiken eller fansen (i någon intervju) som offrar både tid och pengar för att komma till ishallen för att titta på såna som han.
Crippe saknar laget, jag saknar inte honom. Ska bli skönt att se han få däng i FBK-tröjan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Crippe saknar laget, jag saknar inte honom.
Ska bli skönt att se han få däng i FBK-tröjan.