Bragd-Birger: meningslös verksamhet är det defenitivt inte, även om få juniorer syns i a-laget. Utan j20-laget hade Z sannolikt dragit till Modo och vi kanske inte hade spelat i eliten idag. Vem vet när näste storstjärna kommer? Som det har varit nu ett antal år så har väl inte juniorerna varit tillräckligt bra. Jämför vårat junislag med den som slussar upp fler talanger, deras j20 har varit klart bättre en länge tid. Men nu verkar vårt j20 ha en bättre upplaga än på mycket länge, så jag räknar med minst 1 uppflyttad spelare till nästa år. Men visst, kan hålla med om att det är märkligt att man har tagit in vilken avdankad skit som helst ibland istället för att flytta upp nån junis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men visst, kan hålla med om att det är märkligt att man har tagit in vilken avdankad skit som helst ibland istället för att flytta upp nån junis.