1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 666429

Sv: Crippe lämnar TIK
RocknRolf2: Där får du lite cred, för en gångs skull kan jag hålla med. Alltså det där om junisarna. Det är bara att se efter vart de tagit vägen de som kommit fram de senaste åren. I Bofors finns de bästa sen då?
Apropå Boforsgänget så hade jag själv stora förhoppningar på Andreas Lundin. Han var bra växt o hyfsat spelsinne. Nu verkar det som han stagnerat.
Däremot kommer de kullar som ser betydligt intressantare ut. Där finns säkert en hel del matnyttigt. Tänker på Oskar o Moe bl.a. Sen finns ju faktiskt "Lill-Ejes" pojk och en del annat som nu bankar på porten.
Så även om det idag inte dräller av TIK-produkter i laget så ser det bättre ut för framtiden.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer