1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 673639

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Hassebo: Pubertetens gissel, lika när motståndare besöker norrlands finaste stad, Luleå !
(Å kom inte dragandes med "skoterraggare" för dessa finner ni INTE i Luleå, däremot 700 öar i en fanatstisk skärgård !)

Stort grattis till en välförtjänt slutspelsplats, ett slutspel utan kärr.. f´låt Timrå IK är inget riktigt slutspel !
Ni SKA klart va' med, hästlängder bättre än styfben och pölsor !

Jag vet att ni kommer göra livet surt för vilket av topplagen ni får möta, ni har trots allt mycket av norrlands senväxta furor i er !

Ha det bra TIK-supprtrar!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer